Examining the pH reaction of different water solutions

W dniu 14 listopada 2016 odbyła się lekcja chemii prowadzona w języku angielskim. Uczniowie klasy 3AO o profilu biologiczno-chemicznym mieli okazję przeprowadzić doświadczenia pozwalające na zbadanie odczynu roztworów wodnych  przy użyciu wskaźników kwasowo-zasadowych.

Uczniowie zapoznali się z terminologią chemiczną w języku angielskim, sprawnie posługując się słownictwem specjalistycznym,  opisali przebieg doświadczenia i podsumowali  wyniki eksperymentu. Lekcja była dla uczniów ciekawym doświadczeniem, mieli okazję wykorzystać swoje umiejętności językowe do zdobywanie wiedzy merytorycznej, analizowania zagadnień oraz formułowania wniosków z danej dziedziny nauki, w tym przypadku z chemii. Lekcja została zainspirowana i przeprowadzona z wykorzystaniem  metody CLIL (Content and Language Integrated Learning). Lekcję przeprowadziły panie Alicja Goliszewska ( nauczyciel języka angielskiego)  i  Agnieszka Milcz ( nauczyciel chemii).


    Projekt i wykonanie : MyWebFactory